Polityka prywatności
Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO) uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Agencja Muzyczno – Artystyczna „FOR YOU KAMIDA” Stanisław Kuciński z siedzibą w Kozirogu Rzecznym 9, posiadającym NIP 554-146-00-00, Regon 090459168 .
Z Administratorem można kontaktować się za pomocą tradycyjnej poczty, telefonicznie (numer), bądź drogą elektroniczną pod adresem:
- Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ zostały nam one udostępnione w wyniku wcześniejszych bądź obecnych kontaktów biznesowych czy współpracy, lub pozyskaliśmy je z ogólnopolskich źródeł, ale zawsze podanie ich miało charakter dobrowolny.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest artykuł nr 6 RODO mówiący o tym, że:
– przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy ( lit. b ),
– przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego
na Administratorze ( lit. c ),
– przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z [prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora lub stronę trzecią ( lit. f )
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
– kontynuacji współpracy,
– zawarcia i realizacji umowy, kontraktu,
– nawiązania oraz podtrzymywania relacji biznesowych,
– realizacji obowiązku prawnego sporządzania i przechowywania dokumentacji finansowej,
– potwierdzenia wykonania zobowiązań oraz dochodzenia roszczeń lub obrony
przed roszczeniami.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji prawnie
uzasadnionych interesów Agencji Muzyczno – Artystycznej „FOR YOU KAMIDA” Stanisław Kuciński.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych RODO przydziela następujące uprawnienia:
– prawo do dostępu do danych osobowych,
– prawo do usunięcia danych osobowych,
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony
danych osobowych,
– prawo do sprostowania danych osobowych,
– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Dane osobowe nie są przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Administrator nie stosuje automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
- Administrator Danych zapewnia, że przetwarza dane zgodnie z wytycznymi wynikającymi z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
- Zasady przetwarzania danych osobowychAdministrator przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami RODO.
Administrator stosuje, wymagane przez przepisy prawa unijnego środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenie danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą lub zniszczeniem.
Administrator oświadcza, że podanie danych oznaczonych w Sklepie internetowym jako wymagane, jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z funkcjonalności, w tym dla założenia i prowadzenia konta Klienta oraz złożenia i realizacji zamówienia.
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Administratora informacji handlowych, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celach marketingowych. Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne, nie jest warunkiem realizacji zamówienia, ani prowadzenia konta Klienta w Sklepie internetowym.
- Okres przechowywania danych osobowychDane Klientów będą przechowywane przez następujący okres:
dane związane z realizacją zamówień – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym dokonano sprzedaży,
dane związane z realizacją działań marketingowych – w ciągu 1 roku od momentu zgłoszenia sprzeciwu przez Klienta wobec przetwarzania jego danych w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt f) RODO,
dane związane z udzieleniem odpowiedzi na zapytanie – w ciągu 3 miesięcy od momentu wycofania udzielonej zgody.
dane związane z realizacją procesu reklamacji lub odstąpienia od umowy – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym rozpatrzono reklamację lub odstąpiono od umowy,
cele archiwalne – przez okres niezbędny do realizacji tego celu,
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
- Kategorie danych osobowychAdministrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów: adres e-mail, nazwa firmy, adres, NIP, imię i nazwisko, telefon.
- Pliki cookiesAdministrator nie zbiera żadnych danych w sposób automatyczny, za wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania ze Sklepu internetowego.
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze Sklepu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w następującym celu:
rozpoznanie urządzenia używanego przez Klienta w celu odpowiedniego wyświetlenia zawartości strony,
tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości,
utrzymanie sesji Klienta Sklepu internetowego, dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła,
dostosowanie zawartości i funkcjonowania Sklepu internetowego, poprzez dopasowanie anonimowego, losowo wygenerowanego identyfikatora śledzącego, dzięki któremu możliwe jest m.in. sprawdzenie skąd pochodzi Klient, z jakiej wyszukiwarki korzystał, na jaki link kliknął, jakie słowa kluczowe wpisał oraz w którym momencie przestał korzystać ze Sklepu internetowego,
zbierania ogólnych i anonimowych danych do realizacji akcji reklamowych za pośrednictwem list remarketingowych, pozwalających na wyświetlanie treści reklamowych dopasowanych do preferencji Klienta.
Przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie przechowywanych plików cookies, a także automatyczne ich blokowanie. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Udostępnianie danychW celu realizacji umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego Administrator udostępnia dane osobowe Klientów następującym podmiotom:
operatorzy systemów płatności, firmy kurierskie (oraz brokerzy) zgodnie z wybraną przez klienta opcją dostawy, banki w przypadku sprzedaży w systemie ratalnym, firma zajmująca się księgowaniem dokumentacji finansowej Administratora danych.